just want to stay with you__kotori

Temat: Benzyna Daewoo vs. Ford Diesel

Ford Diesel 1.8 Duratec 130 KM Koles, juz Ci napisali ze Ford nie ma silnika 1.8 Diesel 130 KM, to Ty piszesz Diesel Duratec! Duratec to benzynka a DuraTORQ to Diesel! i Dielse Forda to: 1.6 TDCi 90 PS - Focus 1.6 TDCi 110 PS - Focus 1.8 TDCi 115 PS - Focus 2.0 TDCi 136 PS - Focus 2.0 TDCI 115 PS- Mondeo 2.0 TDCi 130 PS- Mondeo 2.2 TDCi 155 PS - Mondeo No i oczywsice Diesle zaczerpniete z VW (1.9 TDI w Galaxy) i male silniczki w Fiescie.. A moze chodzi o silnik 1.8 SCI?! to jest 100% Benzyny a nie Diesel.Czytaj dokladnie opisy i male indeksy na dole strony :twisted: Chlopie, jestem chyba jednym z najwiekszych fordomaniakow, wiec nie kloc sie ze jest taki Diesel jak go nie ma!!!!!

Źródło: forum.moto-portal.pl/?/index.php?showtopic=2476



Temat: Dużo mocy w małym aucie
Dziadparyski dobrze prawi. Nissan Micra. Sporo ich w amatorskich rajdach. Bardzo popularny stworek. Jeszcze mi sie przypomnialo o swapie Fiata 126p z silnikiem od Zastava 1100p podobno na standardowej skrzyni kreci okolo 6sec do 100km/h W ktoryms magazynie WRC byl fajny opis tego gokarta. I nikt nie wspomni o jakimkolwiek dizlu. Felicia pick-up z 1.9TDI :twisted: Juz taka jedna w PL jest i baaardzo szybko sie rozpedza :D Czy jakies POLO. A po najlatwiejszej lini oporu to Golf III z 1.9TDI 110KM i pare modyfikacji i ze 180KM by bylo :) A jaki moooment :D To co tygryski lubia najbardziej :D

Źródło: forum.moto-portal.pl/?/index.php?showtopic=7822


Temat: Golf 4 TDI 110 KM brak mocy.
Pisze bo nie spotkałem się na żadnym forum z takim problemem jak w moim przypadku. oto krótki opis:

aby wogóle odpalić auto trzeba wyjąć bezpiecznik odpowiedzialny za sterowanie silnika ( bodajże nr 32) bez tego bezpiecznika samochód odpala, ale czasem dopiero za trzecim razem. bez tego bezpiecznika samochód chodzi bez turba, brak mocy. VAG pokazuje 5 błędów.
Moje eksperymenty.
1. Przy włączonym silniku włożyłem ów bezpiecznik delikatnie spadły obroty, gdy go przegazowałem przy schodzeniu z obrotów silnik gaśnie.

2. Silnik odpalony, włożony bezpiecznik VAG pokazuje tylko jeden błąd: 1262 - czyli niesprawny zawór N75.
3. Wymieniłem zawór N75 na nowiutki i co się zmieniło:
- z oporami ale udało się odpalić auto,
- strasznie kopci,
- gdy przegazuję plastikowa rura od turbiny wybija.
4. Odnoszę wrażenie że auto się dusi i być może któryś przewód jest niedrożny.

Proszę o opinie, co może być nie tak.
Pozdrawiam.
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1670279.html


Temat: Skoda Octavia 1,9 TDI ASV 110km 2004r nie odpala
Mam problem z autem w tytule
Był w nim wymieniony silnik wraz z pompą wtryskową i jest problem z odpaleniem.
Pompę odpowietrzyłem a auto kręci i nic .
Na samostarcie pracuje.
Możliwe aby zapiekły się wtryski ( silnik stał rok ) ?
Jak auto chodzi na samostarcie to w skrzynce przekaźników drugi od prawej cały czas tyka.
Moje pytanie tyczy czy możliwe aby wtryski się zapiekły
Prosiłbym o opis skrzynki bezpieczników oraz skrzynki przekaźników
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1438561.html


Temat: Volkswagen LT
" />Lista ogłoszeń
Volkswagen LT 35 Blaszak niski KLIMA 2,5 Diesel
A
Ogłoszenie z dnia: 2007-04-21
Rocznik: 2003
Kolor: srebrny met.
Cena: 52900 zł
Region: Wielkopolskie
| Zobacz pozostałe zdjęcia |
Opis pojazdu: stan bardzo dobry, bezwypadkowy
Opis wyposażenia: autoalarm, ABS, centralny zamek, elektryczne lusterka, elektryczne szyby, hak, immobilizer, klimatyzacja, 2x poduszka powietrzna, radiomagnetofon, wspomaganie kierownicy
Opis: UWAGA! CENA NETTO! rodzaj silnika: 2,5 TDI, rodzaj napędu: tylny, moc: 110 KM, liczba miejsc: 3, blokada kierownicy, ABD, EBD, SRS, PDC, sprowadzany, gotowy do rejestracji, Blaszak długi / niski, bardzo bogate wyposażenie, KLIMATYZACJA!!!, dwoje dzrwi przesuwnych, ABD, EBD, PDC, czujnik parkowania,,, KTI, LLM,
auto ma 138 tys. przebiegu , ksiazke z Holandii , przyjechalo na kołach wazny przegląd i jak narazie ubezpieczenie na 14 dni

A co tym sadzicie musze zdecydować
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=1367


Temat: Perełki z ALLEGRO.pl
szczena mi opadła
http://moto.allegro.pl/item379686362_go ... emiec.html
Dla niewtajemniczonych opis generacji :
Kod: Zaznacz całygolfik mk3 wyprodukowany na 20 lecie golfa GTI z silnikiem tdi (afn) 110 KM
Na wyposażeniu autka znajduja sie:

- silnik TDI 110 km o oznaczeniu AFN,
- klimatyzacja,
- webasto,
- el. ster. szyby,
- el. ster. lusterka i podgrzewane,
- ABS,
- immobilajzer,
- wspomaganie,
- komputer MFA,
- pirotechniczne napinacze pasów bezpieczeństwa,
- halogeny przeciwmgielne,
- auto pomalowane jest czarną perłą,
- auto posiada wszystkie rarytasy z tej bardzo rzadkiej wersji 20 Jahre czyli:
* czerwone paski na zderzakach,
* czerwone oznaczenia GTI na atrapie, listwach drzwiowych i z tyłu,
* charakterystyczna tapicerka w kratkę,
* czerwone pasy bezpieczeństwa,
* skórzana kierownica obszyta czerwoną nicią,
* mieszek hamulca ręcznego obszyty skóra z czerwona nicią, z czerwonym guzikiem,
* gałka zmiany biegów w kształcie piłeczki do golfa,
* sound system NOKIA (8 głośników, radio GAMMA IV, procesor dźwięku, saboofer, wzmacniacz)
* oryginalne felgi 16'' BBS z oponami 215/40/16,
* domykanie szyb z kluczyka,
* tarcze hamulcowe wentylowane 288mm,
* wzmocnione wahacze,
* wzmocniona konstrukcja drzwiowa
* srebrne tarcze zegarów z pomarańczowymi wskazówkami.
gdybym miał prawko już bym po niego jechał
Źródło: tdu.com.pl/forum/viewtopic.php?t=6558


Temat: Potaniały jakoś te ///M -ki
" />OPIS ZABIJA

Rok produkcji: 1994, 79 000 km, Skrzynia biegów: manualna, Moc: 150 KM (110 kW), Pojemność skokowa: 1600 cm3, benzyna, niebieski, Liczba drzwi: 4/5,

Opis pojazdu:

Witam
Do sprzedania mam piękne BMW M-power z silnikiem 1,6 BENZYNA!!! po tuningu 150 PS

OPIS SAMOCHODU:

Auto sprowadziłem 2 lata temu z Niemiec od czeciego własciciela.

Silnik jest w doskonałej kondycji ma tylko 79 tyś km!!!!!! (książka serwisowa)
Dzięki tuningowi jest bardzo szybkie, żaden TDI CDI CDTI HDI i inne śmierdziuchy poprstu nie mają szans.

Spalanie:

Miasto: 7-8 litrów
Trasa: 5 litrów
Średnio: 6,5-7,5 litra
(Wczesniej paliło więcej ale znajomy sprowadził mi oryginalne magnetyzery z Niemiec koszt 150 euro!!!!!!)

Auto nie posiada gazu ale przy tym spalaniu jest nonsensem zakładanie instalacji gazowej.

BMW jest 100% Bezwypadkowe

Auto nie wymaga żadnego wkładu finansowego, ostatnio wymieniłem tarcze klocki na nowe oryginalne
z allegro, ale bez znaczka BMW ponieważ w sprzedaży internetowej takowe znaczki są usówane ponieważ nie wolno ich miec.

Olej wymieniony 5 tyś km temu oczywiście na MOBIL 1 oczywiście mineralny bo wtedy jest lepsza kompresjia

Auto ma full wypas min. XENONY pieknie mocną świecą, ale je sam załozyłem, okazyjnie je kupiłem za 300zł i wsadziłem, teraz wygląda auto bardzo kozacko.
Pełen szpan!!! Wiadomo na xenonach jedżą najlepsze fury! GANGSTA nikt na ciebie nawet nie popatrzy, a na trasie auta same zjedzają z drogi zanim do nich dojedziesz!



Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=38148


Temat: Nowe oleje: Valvoline, liqui-moly. Opinie jaki olej

Powiedzcie mi czy tak na prawde to jest roznica wsrod roznych odmian olejow?? Czy warto wybrac olej z dwusiarczkiem m. ktory poniekad uszczelnia silnik ??
A moze lepszy jest super lekki.


Widzę, że wiedza ogólna tribologiczna i olejach w szczególności leży i kwiczy

Dwusiarczek molibdenu nie uszczelnia silnika w zapewnia smarownie w warunkach EP (ekstremalnych nacisków).

Co do doboru oleju - opis "VW Golf 3" jest tak samo dokładny jak "pies" czyli zero konkretów a koledzy polecają wspaniałe oliwy. Tylko jest trochę róznicy pomiędzy benzyną 1,4 60 KM a TDI 110 KM. Jak dokładnie określisz motor to można coś więcej napisać o oleju do niego.


Sugerujac sie poprzednimi postami, zdecyduje sie chyba na Mobil Super S 10w/40. (4l za 60zl).

To na 100% jakiś syf. Dobre markowe półsyntetyki zaczynają się od ok 95-100 zł za bańkę (4 lub 5 l).

Więc podaj motor najpierw a później pogadamy o oleju do niego.
Źródło: forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=10133


Temat: MK3 W jakich wersjach ...??

ja mam GTD z pelnym wyposazeniem z 95 roku i nie mam MFA...


Ja mam GT z pełnym wyposazeniem i tez nie mam - to zalezy na jaki rynek było robione auto pewnie.



raczej TDI w GTI, bo takie byly... i to raczej tylko 110KM dobrze wyposazone...

GTD w TDI i w TD zerknij na opis silników:

http://www.doppel-wobber.de/g3_gtd.html
Źródło: forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=30940


Temat: [MK3] TDI(110) obcina mi obroty powyżej 3000
Zwracam sie o pomoc w zdiagnozowaniu usterki -silnik TDI 110KM

Opis usterki.

Rozgrzany silnik, temp około 90'C, trzeci bieg
chce przyspieszyć i przeciągnąc go na obrotach a tu powyżej 3000obr/min silnik obcina

co może być powodem tej dolegliwości
Źródło: forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=74584


Temat: Witam ! Poszukuje dane o silnikach TDi..........

Witam! Poszukuje dane (rysunki , fotki) odnośnie silników TDi (110 kM , AFN) . Bardzo byłbym wdzieczny . Pozdrawiam. Waldek.

ETKA 6.3 ftp://ftp.racing-fans.ru/ETKA/ gdzies tu na forum jest opis jak zainstalowac z polska lata, po drugie jest na forum opcja "Szukaj", wpisz AFN i czytaj.. a rysunki sa w Etce.

Pozdro
Gitner
Źródło: forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=25410


Temat: Silnik TDI 90/100/105/110/130/150 km
Jak w temacie chodzi mi o jakies strony albo jesli ktos poprostu wie o opis tych silnikow czym sie roznia i co mozna stosowac w nich wymiennie czy wszystkie maja te same glowice tloki panewki uszczelki a roznia sie wstryskami i turbina itd...

Mam aktualnie tego 110 i zastanawiam sie czy wkladac pieniadze w podniesienie mocy w nim myslalem o (no wlasnie nie wiem czy tak mozna w calosci to zrobic) zmianie osprzetu od 130 lub 150 i potem dac mu wirusa na jakies 160 lub 180 i wlasnie tu jest klopot bo nieznam dokladnych roznic w budowie a niechcialbym aby zaraz sie rozpadlo cos bo sie okaze ze uszczelka jest inna albo jakies tam rzeczy ma mocniejsze

ale jest tez druga alternatywa kupic nowy model ale tu jest tylko brana opcja tego 1,9 tdi 105 koni i pozniej go przerabiac na 130 - 150 (czy ten silnik to jakas nowa konstrukcja czy poprawiona 90 a moze stlamszona przez normy 110?) tu jest taki plus ze auto bylo by nowe a 140 jest troche za droga albo kosztem wyposaznia musialbym wziasc wiec wlasnie
myslalem na 105 i pozniejsza akurat po dotarciu silnika zmiana gratow

ps czy ten 2,0 tdi 140km to nie jest przypatkiem rozwiercona 1,9 130km



ogolnie to rozwalilem juz 3 silnik w porzednich autach (ale ten to pierwszy moj vw) wiec tym razem chcialbym sie wszystkiego dokladnie dowiedziec aby znow sie nie okazalo ze cos tam.... i silnik nadaje sie na zlom (co prawda tamte nie byly poddawane tuningowi ale i tak padaly jak muchy stad moje obaw ze jak zwieksze moc to zeby i ten niepadl)
Źródło: forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=31180


Temat: Nowy na forum - Problem z Licznikiem
Na wstępie witam wszystkich forumowiczów. Zapisałem się do tego elitarnego klubu ponieważ wczoraj kupiłem VW GOLF TDI 110 PS Bon Jovi '96.
Na imie mi Mariusz. Do niedawna jezdziłem stawym Escortem LPG. Ale od dawna mażyłem o VW GOLF TDI. No i stało się jestem członiem klubu posiadaczy tych cudeniek na kółkach.

Teraz opis mojego problemu:
Jak wma wszystkim wiadomo, mili panowie, którzy zajmują się sprowadzaniem samochodów z raichu mają pewne hobby - cofanie liczników kilometrów. Moje Auto jest dziesięcio-letnie i ma na liczniku tylko 175 tyś km. Oczywiście nie jestem na tyle naiwny aby w to wiertzyć zwłąszcza że mój licznik co jakiś czas się zawiesza:

Obiawia się to tym że nie można przestawic zegarka, który zatrzymała sioę na godzinie, w której się licznik zawiesił oraz nie można nic zrobić z licznikiem przebytego dystansu. Do tego po zapaleniu silnika świci się i gaśnie lampka oleju. Ratunkiem jest rozłączenie akumulatora.

Jeśli ktoś z was wie jak naprawić ten problem to z góry dziękuję.

Jeszcze jedno pytanko:
Jak po przekręceniu kluczyka w stacujce wyświetla się napis na liczn iku kilonmetrów: "OEL" to czy to sugeruje że już musze wymienić olej?

Pozdrawiam
Źródło: forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=57202


Temat: [MK3] tdi 94r Jaki sworzeń do wachacza przedniego
wiec tak w mk3 1,9 tdi(90km),(110km);1,9td;1,9 d:1,9 sdi wystepowały sworznie 19mm te drugie co piszesz były do mk2 1,6 td i to w zależności ilu konna była wersja
Sworzeń wahacza
OCAP nr części 0401235
Ograniczenia
Strona zabudowy: oś przednia, na dole
Strona zabudowy: z prawej
Strona zabudowy: z lewej
Średnica [mm]: 19
opis : OCAP 357 407 365 sworzeń wahacza 19mm VW GOLF
87-/VENTO 92-/PASSAT 88-
sprawdziłem jeszcze w katalogu i ten sworzeń 19 mm występował w mk3 we wszystkich rodzajach silników
Źródło: forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=71835


Temat: Możliwości TDI
" />Witam kolegów,
przyszedł czas na zmianę wozu, a tym samym nasuwa się mnóstwo wątpliwości.
Teraz jeżdżę Mk5 1.9 105@140km. Zadowolony jak najbardziej. Chciałem natomiast zapytać o możliwości poszczególnych silników.

2.0TDI 170ps. pd (piezo) Z tego co wiem, możliwości kończą się na ~200km.
2.0TDI 170ps CR - jw.
2.0TDI 140ps 16v. pompowtryski - Tutaj podobno lepiej, można nawet ~250km, ale trochę droga modyfikacja.
2.0TDI 110 CR - nie wiem na ile można, ale samym programem ~150km
2.0TDI 140 CR - nie mam pojęcia.
1.6TDI 110 CR - nie mam pojęcia

Generalnie, celuję w 200km i wyżej (nie wiem na ile), wątpliwości mam co do 170tek, bo zawsze trochę droższe, a i jakoś słyszę opinie o problemach. Chciałbym dość nową furę, jeśli nie salonową, ale mierzę w a3, mk6 bądź leona2, ewentualnie rocco. Nie wiem jeszcze co wybrać jeśli chodzi o auto, ale na pewnie kluczowy będzie dobór silniczka, dlatego proszę o wypowiedzi i opisy poszczególnych jednostek i możliwości tuningowych.
Jeśli też możecie napiszcie jakie są wrażenia z jazdy w mocniejszych dieslach przy DSG i 4motion bądź quattro.
Źródło: auto-conrad.pl/Forum/phpBB-3.0.5/phpBB3/viewtopic.php?t=2185


Temat: Kiepskie przyspieszenie? 320d
Tomboss:

Troche nie rozumiem Twojego oburzenia, no ale...
Jezeli mam BMW z silnikiem 2.0d i moca 150km to znaczy ze powinno byc bardzo dobre przyspieszenie.

Nie zalezy mi na ruszaniu z piskiem.. ale chcialem sprawdzic czy samochod nie stracil gdzies mocy.
Mam porownanie z Passatem 1.9TDI 110km (automat) i tamten po wcisnieciu pedalu do konca praktycznie mieli kołami.
Wydawalo mi sie dziwne ze moja Beta o 40km mocniejsza tak kiepsko rusza. Pozatym wg mnie moc powinna byc podawana rownomiernie a nie takimi skokami jak to sie u mnie dzieje.
Dodam tylko ze przyspieszajac w trakcie jazdy auto jedzie bardzo plynnie i przyspieszenie jest bardzo dobre. Moj problem pojawia sie tylko przy ruszaniu.

Mike68: dzieki! postaram sie niedlugo przeczyscic te filterki, oraz na forum znalazlem opis czyszczenia samego EGR wiec i to wyczyszcze (chlopaki pisza o znacznej poprawie)

Pozdrawiam
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=58395


Temat: prośba o rozszyfrowanie kodu auta
Witam.
Od maja tego roku jestem szczęśliwym posiadaczem Skody. Jest to Skoda Octavia 1,9 TDi kombi wyprodukowana w 2001 roku. Moc 81 kW. Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu kodu mojego auta TMBHP21U228549618, jaki ma silnik ?(widzę w Waszych opisach literki AHF AXR AGR ASV) Co to oznacza? Gdzie takich literek szukać w mojej Skodzie? Jaka jest jej moc w KM? Na jej boku jest znaczek z napisem " Celebration". Jest taki typ Skody?
Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam wszyskich posiadaczy samochodów Skoda.

[ Dodano: 2008-07-16, 12:47 ]
Widzę, że w/w zamieszczonym moim poście automatycznie pojawił się opis mojego autka.
ASV 110 KM 4x4. Skąd to się wzięło? Nie sądzę, ( a wręcz jestem przekonany),że mój samochód nie ma napędu na obie osie (4x4 chyba to znacza)
Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu tej zagadki.
Nowy posiadacz super auta
Źródło: skodaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=1055